Detail fotografie

Tecnam P2006T


Typ letadla: Tecnam P2006T
Letiště: Poprad - Tatry (TAT/LZTT)
Společnost: F-Air
Registrace: OK-TWN
Autor: Maťo Jančík
Datum pořízení: 09/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 7003×

Popis:

Rolovanie na dráhu 07 v Poprade




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Barbier Martin - nepřihlášený host (...168.209...)
02.02.2010 21:16

Geniálna fotka ! Gratulujem

Martin - nepřihlášený host (...113.69...)
16.10.2009 13:06

Cena letadla kolem 9 mega, no ta hodina asi moc levnejší nebude !

Shell - nepřihlášený host (...179.203...)
16.10.2009 08:50

MTOW 1180kg.....!

Shell - nepřihlášený host (...179.203...)
16.10.2009 08:48

jo jo jo..... :-)

já - nepřihlášený host (...47.29...)
16.10.2009 07:45

to Jakub: naprosto s tebou souhlasím.

Jakub - nepřihlášený host (...178.206...)
15.10.2009 22:36

Slovo "zlevňovat" bych použil pouze ve vztahu ke snižování provozních nákladů u letecké školy (F-air). Jinak cena bude nejspíš o něco levnější než "Fairácká" Seneca (to zas takový problém asi nebude:o(, ale jinak stejně drahé, jako ostatní leteckké školy (možná o trochu dražší jak je zvykem).

Je pak nasnadě otázka, zda nebude lepší odlétat si MEP v Aviatickémklubu na dospělé Senece či u DSA. Nebo ve Zbraslavicích, Brně, Olomouci na pořádném letadle L-200.

Ve zkratce F-air bude mít víc peněz z hodiny a ty budeš mít dvoumotorového UL, který ti bude pilotně k ničemu....

S P92JS Tecnam bych si dovolil opět nesouhlasit jelikož děláte pilotní výcvik na UL letadle stejně drahém jako jsou Zliny a Cessny (neberu Z142 tam je cena naprosto někde jinde) a pilotně se následně zabijete při přeškolování na normální typ letounu v dané třídě. Neberu v podtaz ostruhové kolo, to je jasná sebevražda.

Poslechnu si rád i jiný názor. Možná se mýlím.

jendapilot - nepřihlášený host (...102.151...)
15.10.2009 22:17

A ježíš, tady je to zase plný mudrců...Je jasný, že tohle letadlo není na regulérní IFR lety v aerotaxi - vždyť nemá ani de-ice. Jeho účelem je zlevňovat výcvik IR/MEP a MEP, má ve výcviku cenově konkurovat Moravám a Senecám..Tak jako to dělají Tecnamy u SEP/LAND jako protiváha Cessnám a Zlínům..

Marek - nepřihlášený host (...102.24...)
15.10.2009 21:44

Pánové, kritiku stranou. Na ciafu s tím zakroužil bez obou motorů nad letištěm a následně bez nich i přistál a v pohodě.... viděl jsem to na vlastní oči a kdo tam v neděli byl taky, dá mi za pravdu.

pigi - nepřihlášený host (...102.10...)
15.10.2009 20:46

tak sa mi to ero páči, ale pre pilotov
je strašne maličkéééééééééééééééé
škoda , škoda, škoda, večná škoda .-(

Mango - nepřihlášený host (...195.220...)
15.10.2009 20:05

Zas ale na takový ten mini Fiátek to nemá, tam když si vlezu, tak mam kolena u uší

Celkem 17 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace