Detail fotografie

EV-97 Eurostar


Autor: Tomáš Vítek
Datum pořízení: 02/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3882×

Popis:

Letoun Eurostar neodmyslitelně patří k letecké škole CLV v Pardubicích.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



zdenda - nepřihlášený host (...100.158...)
19.03.2009 17:21

prave ze prijmaj vsechny, teda vsechny co udelaj prijmacky a pak se dokazou proplist bludistem az k litani.litat je naucej po svym.

TomN - nepřihlášený host (...0.231...)
19.03.2009 11:27

Rád bych se přidal. Proč má armáda Eurostary, proč potřebuje trénovat elementární prvky pilotáže, jak psal vorel (se kterým plně souhlasím)? Já jsem až dosud předpokládal, že naše letectvo přijímá pouze ty uchazeče, kteří již mají tyto základy pilotáže za sebou a vlastní PPL (pokud ne PPL, tak alespoň plachtařský pilotní průkaz). V obou těchto případech snad nemusí budoucí vojenští piloti trénovat na ULL.
Mimochodem, jak EV-97, tak Z-142 mají naprosto otřesné barevné schéma.

zdenda - nepřihlášený host (...100.158...)
12.03.2009 20:19

Este jednou to sem napis:-)prosiiiim, a Este jednou ze neumim psat a Este ze sebe udelej Este vJeCiho nechapavce:-D

vorel - nepřihlášený host (...178.208...)
10.03.2009 21:39

No musím, Zdendo, protože tvůj psaný projev je naprosto úžasný. Tolik chyb v jedné větě, to je tedy kumšt. Trochu se při tom psaní soustřeď, člověče! :-D Doufám, že nelítáš, protože jestli lítáš, jak píšeš, tak tě prdel! Zamindrákovanej nejsem, mně je úplně jedno, kdo na čem lítá. Jenom svobodně vyjadřuji svůj názor, a ten zní, že ultralight ve vojenském letectvu je hodně velký krok zpět na jedné straně, když ministerstvo obrany na druhé straně rozfrcává obrovské částky, za které by mohlo být několik pořádných dospělých letadel. No a taky čekám, že se dozvím ještě nějaká další "moudra" o tom, jaké že je ten Eurostar děsně ekonomické letadlo. Ale to já vím, a protože jsem se v něm svezl, tak i vím, že má příjemné letové vlastnosti. Ale ve vojenském letectvu mi prostě nějak nesedí. Toť vše.

zdenda - nepřihlášený host (...100.158...)
10.03.2009 20:32

a ze ty se sem porad koukas Dyz nema cenu reagovat:-) holt Dyz ma nekdo potrebu zbavit se svEjch mindraku na planes:-)

vorel - nepřihlášený host (...178.208...)
10.03.2009 20:05

Sám jsi debil, Zdendo. Na to už je úpně zbytečné reagovat. Někteří lidé by snad ani neměli dostávat občanku. Když tak koukám na tvůj text, měl by ses asi trochu doučit češtinu.

zdenda - nepřihlášený host (...100.158...)
09.03.2009 20:50

vorle ty si debil,
ano armada mrha penezi na nespravnejch mistech ale dyz potrebujes litat okruhy jak blbej a mas je litat z aerovleku nebo z navijaku co si vyberes? 60kc/start nebo 500kc/start...dyz litas tech 27 let... teda pokud nejsi pri penezich jako Martin Roman, i kdyz i ten ukecava slevy...

vorel - nepřihlášený host (...178.208...)
08.03.2009 12:34

To JS: naprosto souhlasím a nemám co dodat. Vystihl jste to dokonale. Jen "neúspěšný propadák Alca" bych opravil na "úspěšný propadák Alca". Když ještě pár let počkáme, možná si je vezme nějaké muzeum, anebo soukromníci z USA pro letecká show. :-)

JS - nepřihlášený host (...144.178...)
08.03.2009 10:40

Pane Vorel, neocekavejte od armady CR pouziti nejakeho rozumu, nebo logiky, je to spatny vtip skrz naskrz, neusporadany kolos prolezly korupci, bez jakekoliv koncepce a ostuda, kterou se CR jen zesmesnuje. Je to cely spatne od vymeny MiGu29 za pofiderni polsky vrtulniky, ktery nikdo jiny nechce, pres neuspesny propadak Alca, pres Grippeny az po dvojici A319. Pouziti hadraplanu, jako cvicneho letounu pro vojenske piloty v tomhle absurdistanu nemuze cloveka rozhodit. Nejen Polaci, ale v podstate cely svet je v tomhle daleko pred nami. Je to hnus.

vorel - nepřihlášený host (...178.208...)
06.03.2009 22:06

To Jan: tak ještě jednou, Eurostar může létat sice za minimální náklady, ale pouze ve dne za hezkého počasí a rovně. Já bych si jako cvičný letoun pro armádu představoval turbovrtulový letoun, schopný létat za podmínek IFR, letoun, který by mohl nést i výzbroj a byl by vhodný jak pro základní, tak pokračovací a zdokonalovací výcvik. Ano, jeho provozní náklady by byly podstatně vyšší, ale jak jsem již jednou uvedl, peněz je dost. Takový letoun by byl použitelný úplně pro všechno, co jsem jmenoval. A to je právě ta PLNOHODNOTNOST. V tom jsou Poláci daleko a daleko před námi. Asi mají schopnější ministry a fungující letecký průmysl. No však se stačí poohlédnout zpět a je div, že naše letectvo má vůbec na čem létat! Ale zase ne každý ministr války dovede tak krásně zazpívat o radaru, jako naše Vlasta! UL nelétám, kdysi jsem se v Eurostaru svezl a příjemně mě svými výkony překvapil. Ale jako výcvikový letoun pro české vojenské letectvo, to mi připadá jako špatný vtip, jako kdyby si tankisté udržovali kondici na zahradním traktůrku. Koneckonců, ať si armáda létá, na čem chce, já na to ze svých daní přispěju, ať se mi líbí, nebo ne. Jane, měj se fajn, doufám, že jsem tě moc nenaštval svými názory a ať žije Eurostar!

Celkem 27 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace