Typ letadla: | B737-8K5 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | TUIfly (TUI/X3) |
Registrace: | D-ATUB |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 06/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3152× |
to kosta: Tuším z fyziky, že 10 dB je dvojnásobná hladina hluku. Exponenciála platí, ale jiná. :-)
3dB je dost.. jeden decibel navic je dvakrat vic hluku nez o jeden min, takze hodne..
to je jak (pro fotografy) jedno clonove cislo navic dvakrat min svetla ve fotaku ;)
takze ne linearni funkce ale exponencialni ;)
to Pepa Čech - mno 3dB zas není málo, ale na druhou stranu při tom rambajzu kolem ?...
Jinak s "taxikem" jsem párkrát loni absoloval cestu z B'hamu do Kolína a vždy k plné spokojenosti - nevím jak je to možné, ale ve srovnání třeba s Ryanairem měli "HappagLoydi" o moc hezčí letušky ;-)
to domajs: zkus tyhle bezva stránky www.b737.org.uk/fuselage.htm#AFT_BODY_VORTEX_GENERATORS, možná jsem to s tou výrazností úbytku hluku přehnal :-) jsou to jen 3dB:-)
a já si říkal k čemu tam jsou ... myslel jsme ke snížení tvorby námrazi na oknech :-)
Za zmínku stojí sada vířičů před předními okny - výrazně snižují hladinu aerodynamického hluku v kabině.
zajímavý,netradiční pohled
To je krásnej čumáček :o)))
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Výrazná barvička - vypadá jako pořadatel aktuální olympiády. A o hluku jsem kdysi slyšel, že 6 dB je zhruba o polovinu vyšší hladina a funce je logaritmická (bez záruky).