Detail fotografie

Saab 2000


Autor: Robert Kolek - lojza
Datum pořízení: 02/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 19888×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Ján Miklas (...41.141...)
28.01.2012 09:20

Robert Orlita, je tam umiestnený združený prístroj pre zadávanie VOR, ILS, komunikácie... Keby dačo, tak ma opravte :)

Albert Orlita - nepřihlášený host (...158.158...)
20.09.2008 10:47

Obrázek cockpitu SAAB 2000 vidim poprve, ale zdá se mi, že tam nahoře jsou ještě dva další displeje, momentálně zdemontované? To, co v těch otvorech vypadá jako mikrofony, bude nejspíše zástrčka na připojení těch dislejů

Jan Kalina - nepřihlášený host
15.06.2008 21:47

No vidis Roberte, pekne si to pofotil :)

JS - nepřihlášený host
14.06.2008 11:16

pku: ach jo... "tudis pline a vypliva". Ja vim, ze to tady neni o pravopisu, ale tohle uz je docela husta kava, proste to bije do oci.

Ale s obsahem v zasade souhlasim, jen dodam, ze na mnoha digi pristrojich se displeji zobrazuje krome cisel i nejaka ta rucicka apod., tedy visualni indikace, nejen ciselna hodnota.

pku - nepřihlášený host
13.06.2008 23:26

Já bych k tomu řekl asi toto.

Ten kdo začíná na budíkách a pak sedne do Glass Cockpitu tak je zprvu dosti zmaten protože jak už psal Zdenda u budíků je jasné v jaké je ručička poloze a tudíš je to pro pilota spíš otázkou skenování než nějakého velkého čtení ale je zase pravda že člověk musí vědět co skenuje a mít stoprocentní znalost rozložení přístrojů.

Ten kdo začíná na Glass Cockpitu tak si rychle zvykne na to že má všechny informace pohromadě na jednom maximálně na dvouch displejích a tudíš nemusí nikde nic honit a hledat z čehož ovšem pline že když si pak sedne do mašiny s budíkama tak je v hajzlu!

Dokonce i nařízení ÚCL zní tak že pokud uděláte zkoušku IFR na Glass Cockpitu tak že Vám platí IFR jen s omezením na Glass Cockpit a s analogovou mašinou IFR létat nesmíte ale pokud si uděláte zkoušku IFR na analogu tak máte IFR neomezen na všechny typy včetně Glass Cockpitu.

Z toho samo o sobě vyplívá že by mělo býti těžší přecházet z Glassu na anolog než na opak ale samozřejmě to nemusí být pravda pro každého.

PM - nepřihlášený host
13.06.2008 21:37

Jako Lunar Orbiter...

mike - nepřihlášený host
13.06.2008 20:52

no jasný jde jen o zvyk ale pohodlnější je ten digital tam když neni něco v pořádku mění to barvy číslic např. vysokej tlak oleje nebo tak něco jinak i rychlost atd. piloti by neměli být slepí tak nevidí problem tam nedát digital co zabere méně místa a uštří to ruzné přepočítávání :-) jinak mě se taky budíky líbí já jen dokumentuju tenhle kokpit

zdenda - nepřihlášený host
13.06.2008 20:09

dle me se z rucicek lip odezira,cislo musite precist presne kdezto rucicka je takle naklonena toznamena ze letim asi takle rychle a mam to zkouknuty rychlejs...

mike - nepřihlášený host
13.06.2008 15:36

ovšem že digitály se ovládají líp a menší námahou než klasický budíky s analogy ... takhle to vypadá jako "rakev" ale když to rozsvítí tak je to prostě krása pro tohle letadlo nato že je to vrtulák tak je to luxus kokpit :-)

Tomáš - nepřihlášený host
13.06.2008 15:07

Daniel: Náhodou když se rozsvítí tam má svůj půvab :o)

Celkem 13 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace