Detail fotografie

B767-31A/ER


Autor: Lukáš Rebec
Datum pořízení: 05/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6615×

Popis:

Svůj "retrojet" má i holandský Martinair

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Komárek - nepřihlášený host (...102.220...)
02.11.2011 09:54

ČSA může překvapit jedině bankrotem, poslední dobou to s nimi jde od 10 k pěti.

retro B735 - nepřihlášený host (...67.75...)
01.11.2011 19:00

Myslím, že hodně lidí tu bude brzo příjemně překvapeno - místo v lakovně už je rezervované :-)

T.Mantel - nepřihlášený host
03.07.2008 22:34

Tak přesně tohohle krasaevce mám v modelu 1/200.. :-D

PM - nepřihlášený host
29.05.2008 01:18

Foxx: Zkuste pridat trochu optimismu, treba se dockame. Jiste se dockame. Bud celeho retra nebo na vsech erech nejake samolepky. Loni jsme sice nevyuzili 50 let v tryskove doprave, ale... :-)

janec - nepřihlášený host
28.05.2008 17:20

Nevadí,ale 90th to už asi nevymyslej ČSA ale asi ten,kdo je koupí :( :(

Foxx - nepřihlášený host
28.05.2008 15:48

janec: jasně sypu si popel na hlavu a nebudu psát příspěvky po probuzení :-))
BTW: myslím že ČSA něco k 90th výročí vymyslej :-)

janec - nepřihlášený host
28.05.2008 14:39

Foxx:Měl ste na mysli 85.výročí ???:) protože pokud se nemýlim je to právě letos...............:)

Foxx - nepřihlášený host
28.05.2008 09:32

PM: No jo, ale dneska bych řekl že ze všech těchto subjektů které byly opečovávané státy, jsou normální firmy fungující na komerčním proncipu. Už ani s tou štědrou podporou to nebude tak žhavé... Šicí stroje dneska vozí Volga-Dněpr a naše "sportovce" Luftwafe nebo RAF :-)
Mimochodem, když už jsem tady za rejpala mě napadá že Martinair ty barvy má k padesátému výročí. ČSA k 80 OK-DGL které také nebylo zrovna ošklivé. Jedině že by udělali zase něco k 75. výročí :-)

Zed - nepřihlášený host
28.05.2008 09:03

To al arabia...no přece Česko-dlouhámezera-aerolinie...

PM - nepřihlášený host
27.05.2008 23:42

Foxx: Národní dopravce, vlajková společnost, to jsou dnes jen dva výrazy z mnoha, kterými noviny plní své stránky. Společnosti byly vždy vnímány jako místní, národní, mezinárodní, kontinentální, interkontinentální. Mnohé bylo převzato z námořních pravidel - vytažení vlajky na stožár, na letadlech jsou vlajky vyvedeny v laku. Národní, vlajkový dopravce bývá obvykle štědře dotován státem, který má i jiné zájmy než vozit tetky a strejky k moři. (Např. přepravu "sportovců", "šicích strojů", pro nezasvěcené - vojáků a zbraní.)
el al arabia: Jaké jsou asi možnosti? Československé aerolinie nebo České aerolinie s použitím některého z užívaných typů písma a modré nebo červené fousky... :-)
Já věřím, že retro bude už co nejdříve. Martinairu se povedlo, nám se povede také.

Celkem 25 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace