Partneři

typ společnost registrace

B737-55S

Czech Airlines ČSA ( CSA / OK ) OK-DGL
datum místo fotograf
10/2007 Praha - Ruzyně ( PRG / LKPR ) Martin Štěpánek adr Vstřícnost k médiím
poznámka AKT  RED    zobrazeno
15.10. První letadlo ČSA v nových barvách 6854x

Počet hlasů: 0
Vaše hodnocení: zatím žádné

Nejčastěji zobrazované fotky uživatele Martin Štěpánek

Náhodný výběr z fotek uživatele Martin Štěpánek


Přidat nový komentář:


Komentáře k fotografii:

Autor: Karda LBC (...102.52....) 30.12.2008 16:51:37

morna kdyby se tam zakomponovala jeste ta modra... ale jinak nic proti

Autor: Kamila (...183.74....) 25.08.2008 11:13:13

trsátko?asi chcou ukázat že jsme hudební národ:-D

Autor: Franta Hokarc (......) 10.01.2008 20:12:38

Tak trsátka bychom měli ,teď ještě kytary pro posádky a cestující se za letu opravdu nebudou nudit.
Je to asi opravdu výrazné ,ale ubohé.Proč za každou cenu vymýšlet novoty.Co se třeba vrátit k takzvaným vousům.

Autor: Lukáš (......) 02.01.2008 16:25:52

Kdybych měl pracovat za kniplem v kabině bral bych to víc než nějakou moc dobře placenou práci a bylo by mi jedno jakej typ ale ja bych si vybral určitě B737-55S

Autor: r.team (......) 20.10.2007 18:22:45

To trsátko ČSA - HRŮZA!!!

Autor: Dejv (......) 18.10.2007 11:18:54

Muj nazor: Pridavam se k vetsine. Naprosta katastrofa! Nechutny hnus! Ubohe a bidne! CSA promarnili sanci a na svete je dalsi nemastny neslany Eurowhite. Jsem ohromne zklaman:(

Autor: ..Petr Volek (......) 17.10.2007 15:24:31

to V.S : Díky těm chytrákům tady můžete během své pracovní doby (10:01 hodin) surfovat na internetu mezi fotkami letadel ;-)Takže si zameťte prosím i před svým prahem

Autor: Čermi (......) 17.10.2007 15:24:22

Je to o zvyku. Je fakt, že modrá mi tam fakt chybí. BTW, jsem zvědavej, jak to bude vypadat na ATRkách...

Autor: V.S. (......) 17.10.2007 10:01:54

Vážení, dnes ráno jsem viděl barvy naživo a musím uznat jsou povedené, letadlo vypadá dobře a vůbec nezapadne mezi lowcosty atd..( a to byla ještě tma )
chápu ty co se jim nelíbí, akorát jak je již u nás zvykem všichni jsou trenéři a vědí všechno nejlíp a proto to u nás republice vypadá tak jak to vypadá. Jenom by mě zajímalo, jesli ty chytráci ci pobíhaj po letištní ploše s foťákem a fotěj letadla to dělají ve svém volném čase nebo během pracovní doby ? já takové poflakování svým zaměstnacům netrpím.

Autor: vlada (......) 17.10.2007 08:33:47

mysím že ČSA ani nemají větší zájem se zviditelnit, vždyť jsou před prodejem, je to hrůza....

Autor: zaghis (......) 16.10.2007 23:57:23

tady se kazdej vyjadruje jako samozvanej odbornik na design :) kdyz jsem to videl poprvy, tak se mi to tkay nelibilo, ale na letadle to vypada celkem dobre..... to stary logo uz bylo fakt hodne out a jakykoliv vylepsovani staryho loga vetsinou konci katastrofalne a je lepsi udelat uplne novej logotyp vcetne fontu apod. a touhle cestou slo i CSA a myslim, ze se jim to docela povedlo.... ale ono to vetsinou neni az tak o logu jako o servisu a ten si CSA drzi relativne dobrej....

Autor: Petr Minarik (......) 16.10.2007 22:04:20

asd: Souhlas, asd. Jasne, je to jako s babama, ktery nam nakopaly zadek.

Autor: asd (......) 16.10.2007 18:49:01

Za dva roky az budou vsechna letadla opatrena novym naterem se koukneme na stare barvy a rekneme si jak se nam ty stare barvy mohly jen libit..

Autor: natěrač (......) 16.10.2007 16:45:19

Myslim, že by ČSA mohly využít toho, v jakých barvách a jakých tvarech se naše země ve světě prezentuje. Určitě ne trsátky, wanklovým motorem nebo bumerangem. Docela známý je ale rukopis hokejových dresů. Plochy a linky. Jejich využitím - s nějakým grafickým nápadem navíc (třeba šikovně zprohýbaná vlajka ČR na novém letadle vládní letky) - by to podle mě mohla být cesta, jak se nevzdávat národních barev a i nezainteresovanému cestujícímu říct: hele, my jsme ta společnost, co lítá už 85 let, jak měli předtím 737čky cos je znal, ale teď dobře poznáš, že už jsme zase o krok dál... Zkrátka na tu historii navázat. Červená, modrá, bílá, zostřená černou a šedou. Vždyť je to supr kombinace. Nedovedu si představit, že by podobným způsobem potlačilo svoji totožnost třeba KLM... Doufám že tahle kamufláž (a to tedy doslova -nejde poznat že je to ČSA) postihne jen pár letadel a brzy se dočkáme pořádné,nové, profesionální livery.

Autor: Pepé (......) 16.10.2007 11:20:51

Jedino výhodu to má : na červený nebudou vidět zablitý motory od oleje!! Jïnak pěkný trsátko..

Autor: Magduš (......) 16.10.2007 11:20:14

HMM, tak ja neviem, každopádne to není taký boom ako som očakávala. Myslím že ludia to strávia, ale nebudú padať na kolena, a takisto to vo svetovej konkurencií splynie s davom. Nemá nič čo by indikovalo že toto lietadlo patrí ČSA a je ľahko zabudnutelné. Úprimne povedané ten starý náter sa mi páči omnoho viac, ale možno je to len vec zvyku. Na druhej strane, keď Sky može mať taký origoš a to sú na tom horšie, prečo by nemohlo mať taký výrazný aj ČSA????

Autor: jirka (......) 16.10.2007 10:26:31

ja vam nevim. neni to tak hrozny, urcite se poved ocas a cerveny motory, ale jak uz tady bylo receno, neco tomu proste chybi

Autor: Josef (......) 16.10.2007 10:12:34

Je tohnus......velebnosti.

Autor: Petr Minarik (......) 16.10.2007 00:49:48

Jen zadnou modrou!

Autor: Kerry (......) 16.10.2007 00:09:41

Pridavam se k lidem kteri to prirovnavaji k lowcostu. Ocas ujde, cervene motory podporuji, ale ten zbytek letadla, to je hruza.
Zmenu jsem podporoval, obcas je potreba, ale tohle ne. Nevyrazne, nudne, tomu teda rikam "reprezentace" ve svete.
Chybi tam hlavne jedna vec, MODRA BARVA. musime CSA zastavit nez takhle podelaj zbytek flotily. :(

Autor: Petr Bé (......) 15.10.2007 23:27:12

Když už změnu, tak výraznou. proč ne něco na tento způsob link://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6077277 a nedělám si legraci... treba tam mohly byt ty ceske bublinky...

Autor: shory (......) 15.10.2007 22:32:08

Řekl bych, že máme nejhezčí "vocas" mezi aerolinkama!:-)))

Autor: Petr Minarik (......) 15.10.2007 21:44:13

Okenka v logu se ztrati jiz od 0,3 km od pozorovatele. Z blizka z haly je logo citelne a z dalky se pozorovateli na zemi jevi prevazne tri spodni ctvrtiny. Dulezitejsi ted bude vybrat uniformy, pripadne doplnky ke starym, padnouci k logu. To uz je skutecne prace pro nase modni navrhare, pri uzke spolupraci s palubnim personalem. Vse musi byt prakticke a oni to budou nosit. Lze oslovit i skoly se specialnim zamerenim na praktickou modu.
Logo i navrh z vlastnich rad povazuji za prinos pro aerolinku. Jiste zvysi oboustrannou hrdost.

Autor: keh (......) 15.10.2007 21:16:48

Du blejt, velebnosti :-S

Autor: Tivat (......) 15.10.2007 21:08:14

není sporu, že moderní logo omladí každou společnost, dělají to všichni, jen se to dalo udělat dost líp, třeba když vím, že mám ve flotile 737, tak si zkusím, jak mi ta písmenka vyjdou, a ejhle, oni zasahují do oken a tím ztrácí tvary a poslední co co zbylo z tradičního loga ČSA je v háji...

Autor: pavel (......) 15.10.2007 21:07:30

To se zase chlapcum u CSA neco povedlo, a ze tam hrajou pravní naroky majitelů na ochranou znamku, tak bych rekl,ze je lepší zaplatit jim, než za nové logo!!

Autor: doktor (......) 15.10.2007 20:36:21

Pro vsechny, kteri se ohani "financni" otazkou - jak uz bylo nize receno, tak naklady na prelakovani jsou minimalni, jelikoz kazde letadlo ma schvaleny plan, kdy ma jit na prelakovani. A slo by tam tak jak tak, takze logicky, castka X, skoro stejna, se da jak za nater stareho typu, tak za nater novy. A za dalsi - graficky navrh, prave proto, aby to stalo co nejmene, nebyl vysledkem zadne agentury, ktera by si za to uctovala horentni sumy, ale je to navrh, ktery jde "zevnitr" CSA, delal to clovek, ktery je zamestnancem firmy. A za dalsi - cele tohle neni delane jenom z pleziru, ale je to nutnost, jelikoz tam hraji roli pravni (potazmo financni) naroky majitelu ochranne znamky stare grafiky CSA. Muselo se to resit rychle.
A za posledni, mne se to taky moc nelibi, ale je to otazka zvyku.
Hezky den a vecer.

Autor: Albert (......) 15.10.2007 20:34:31

Strašné jsou to dva fleky na letadle které nic neříkají, srovnejte s tím původní označení které vyznělo daleko líp.Divím se.

Autor: Tivat (......) 15.10.2007 20:33:50

Já už vím, kde jsem ten design viděl :-) no přece na Primě Central Airlines! :-)

Autor: hinny (......) 15.10.2007 20:28:39

To je zajímavé kolik tady máme "odborníků" na grafický design (třeba by se vám tam líbila fotka Mr. Tvrdíka) . Mě osobně se to líbí - Můj pocit je, že jde opravdu o konzervativní společnost. Na druhou stranu je fakt, že "trsátko" + nápis ČSA + okénka tvoří ne zrovna čitelnou část.

Autor: Petr Bé (......) 15.10.2007 20:10:06

Přidávám se k těm co na adresu tohoto stroje mají poznámku ve stylu "vypadá to jako low-cost nebo vypůjčený stroj

Autor: Ruzynskej (......) 15.10.2007 20:06:27

Tak podle meho ten Brandenburg taky nebyl nic extra ovsem porad lepsi nez tohle.. Sediva je videt malo, mela by byt protazena vic dopredu, ten paskvil na smerovce vypada jako bumerang, logo na trupu je moc male a napis CSA v nem zanikajici. Proc by se musela zajeta zalezitost menit kdyz funguje? Podle me zbytecne vyhozeny (nemaly) penize.

Autor: wendy (......) 15.10.2007 20:00:00

A mě se to líbí. V každém případě je to moderní, což se o starém nátěru říct nedalo. Ale DGL Brandenburg mě chybět bude, to teda jo.

Autor: Petr J. (......) 15.10.2007 19:56:59

Psal jsem to už u jiné fotografie, chybí tam modrá. Ten nápis to nezachrání. Málo výrazné. Nic moc, ale asi si zvykneme.

Autor: Pepa ČECH (......) 15.10.2007 19:41:09

Když jsem se před měsícem dozvěděl, že Ludvík, na kterém jsme dělali D-check, bude mít nové barvy alá wankel, myslel jsem že to je hrůza, když nám ho dnes přitáhli na efko a viděl jsem to naživo, tak to není zas tak hrozný, i když mi to příjde trochu nemastný, neslaný.

Autor: Elvis (......) 15.10.2007 19:26:53

vypada to jako pekny Low Cost, sorry. Myslel jsem, ze CSA stavi na tradici...

Autor: jacobs (......) 15.10.2007 19:24:04

opravdu nic moc, k tomu retro zbarvení se přidávám i já mohlo by to vypadat dost zajímavě

Autor: jiri benes (......) 15.10.2007 19:01:11

TIP pro vsechny fandy stareho OK-DGL: posledni vzpominku na puvodni OK-DGL, oblackove modry Brandenburg se da koupit na www.suprawings.com, model v 1:200 nema chybu jak je detailne vymakanej, a mensi braska v 1:500 neni taky k zahozeni... ostastne modylky tech uz dnes puvodnich CSA, tam maji taky... docela raritka je IL-62 a TU134 ve stylu OK JET :-)

Autor: Ruzynskej (......) 15.10.2007 18:44:23

To zbarveni a la Tucko pred 50ti lety bylo mysleno na Boeingy :) Zkus si predstavit jak by to vypadalo na airbusu.. Kráásne dlouhe cervene fousy.. To by tam pasovalo

Autor: Darkwulf (......) 15.10.2007 18:21:02

Musím souhlasit s několika málo jedinci a vyslovit svůj souhlas s novými barvami. Tohle pomalování sice není žádný zázrak, ale v porovnání s tím, co nosí zbytek flotily mi to příjde dobré. Ano, příznivcem klasického zmalování ČSA vážně nejsem, nevěříte, jak to vypadá, když do New Yorku nataxuje jeden z našich starých A310 v klasickém zbarvení. Jeden by se skoro styděl za "hrdý nápis" CZECH AIRLINES na trupu. Tohle je podle mého alespoň trochu dynamické a moderní.
Každopádně retro zbarvení a la stará TUčka není vůbec špatný nápad, to by na některém z nových Airbusů mohlo vypadat zajímavě. Nebo letadlo v barvách SkyTeamu? Proč ne, kolik takových letadel létá v porovnání s letadly v barvách Star Alliance...ale co, uvidíme, co bude dál :)

Autor: XEOL (......) 15.10.2007 17:53:59

:´( nerikam ze stary nater byl lepsi, ale kdyz uz tak uz. Meli si vzit inspiraci u BA, nebo SE, chtelo to neco vyraznyho, takhle to opravdu vypada jako nepovedena samolepka na pujcenem letadle :´(

Autor: Karel (......) 15.10.2007 17:53:40

Přidávám se k těm co říkají "strašný" a to jsem čekal douho než se vyjádřám.
Logo ČSA - děs zadarmo a ne ještě za toto platit.

Přimlouvám se za nějaké letadlo s retro -viz Tůčko, připomnělo by to významnou úlohu společnosti v éře proudové dopravy....

Autor: pku (......) 15.10.2007 17:49:32

Je to naprosto nevyvážené logo je malé nečitelné a moc nízko.Hrůza.

Autor: -bn- (......) 15.10.2007 17:38:55

to MS743: myslím, že ti, co sem píší, ví o tom, že se letadla pravidelně "musí natřít", jde o to jak. Vyhozené peníze to jsou, a to za reklamní agenturu, která tu hrůzu vymyslela. A to rozhodně nebyla malá částka... a lithium si vem sám, možná se ti nebude tolik třást ruka na klávesnici - nebo si to aspoň po sobě přečti

Autor: Ondra (......) 15.10.2007 17:38:31

zas tak špatný mi to nakonec nepříde.. lepší než na té předběžné grafice..

Autor: Solna (......) 15.10.2007 17:31:58

To vypada jako by ho vykopali pred stolety: HNUUS

Autor: m@rtin (......) 15.10.2007 17:26:45

Nápis ČSA úplně zapadnul. Z dálky to není k přečtení. A o identifikaci značky má jít přeci především. Jak tu někdo poznamenal, aerolinky vzniklé v roce 1923, mají mít důstojný vzhled. Nikoliv být tuctové. A toto alespoň mně tuctové připadá. Chápu, že každý má jiný pohled na design, ale pokud jde o můj názor, ČSA se zříkají nátěru a loga, které je provázelo na úspěšné porevoluční době. Změna nátěru mi nevadí, vadí mi zrušení rozlétaných písmen ČSA, které tak k našim aerolinkám za posledních 15 let prostě patřily.

Autor: pku (......) 15.10.2007 17:11:29

Logo je malé naprosto nevýrazné připadá mi to jako pronajaté letadlo na které byla dočasně umístěna samolepka aby bylo trošku poznat že to má patřit ČSA.
Ocas je pěkný ten jediný mě uspokojuje a co se týče nápisu Czech Airlines tak zrovna ten si myslím že mělo ČSA velice povedený a nahradí ho tímto hnusem.

Autor: Habibi (......) 15.10.2007 17:04:49

Neurazi to, ale ani nenadchne...Skoda ze to nezadali nejake osvedcene firme, treba Lila Design...Tohle byla prilezitost prijit s necim co by vsem vyrazilo dech, ale promarnili to....Jak uz tady nekdo napsal, typicky low-costovy. Ale i low-costi maji pekny design, treba Sky Europe...tak proc se radit jeste do kategie tech horsich...

Autor: PeterV (......) 15.10.2007 16:58:51

V době kdy je naprosto běžné že aerolinky přemalují jedno nebo dvě ze svojích letadel na speciální téma (třeba k nějakému výročí - např. Lufthansa), je přímo neuvěřitelné že ČSA udělá rozhodnutí přemalovat všechny svoje letadla bez marketingového průzkumu přijatelnosti nového barevného schéma veřejností.

Pokud ČSA zůstanou u tohoto jednoho letadla na tak dlouho aby mohli posoudit jaká bude reakce cestující veřejnosti, a teprve potom udělají příslušné konečné rozhodnutí o zbytku letadel, tak to je fajn.

Jinak to pouze ukáže schopnost managementu ČSA (ne)přežít na tvrdě konkurentním trhu.

Autor: Airplane2 (......) 15.10.2007 16:58:28

Hnus :( Chyba mi stare DGL... to bolo krasne ero..... ;o(

Autor: Petr (......) 15.10.2007 16:55:20

Dosti odpudivý a velmi laciný design. Marně na tom hledám něco západního a dynamického, jak o tom psali na webu ČSA. Možná by to trošičku zachránilo, kdyby to červené "trsátko" v přední části bylo přes celou výšku trupu

Autor: MS743 (......) 15.10.2007 16:55:07

klid damy a panove... a trochu hledejte informace nez pisete blbosti... zda se libi ci ne tak vam to nikdo nemuze vzit ale kdo vyhazuje penize? letadlase stejne musi natrit kazdych 5 let... na cervenou nebo i na ruzovo. ja si pockam az uvidim A319 a 320 ktere budou vypadat mnohem lepe...

jak jsem psal... zazrak to neni ale katastrofa tez ne.. ocasni plocha je hezka a je ti distinktivni... design ale ma par odchylek a neni to celek..dase to i opravit i malymi zmeny...

kazda zmena je dobra... stare barvy nebyly tez zazrakem a mnoho lowcostu byly zajimavejsi, pestrejsi... a me jako cestujici nezajima zda ocas je cerveny nebo cerny... me zajima usmevave slecny na palube a bezva jidlo ktere mamrad u CSA. je to jen a jen na OK aby trsatkodao do podvedomi cestujici s kvalitou, presnosti a ohleduplnosti....

a tem neravkum... slysel jsemze lithium pomaha.. hehehe..jen klid a dychat pomalu

Autor: Ruzynskej (......) 15.10.2007 16:49:02

Proc z toho hergot radsi neudelali retro jet jako lufthansa? takovy Boeing v barvach starych tucek.. to by bylo neco.. ale tohle? Trsátko..

Autor: Airplane2 (......) 15.10.2007 16:45:02

Hnus :( Chyba mi stare DGL... to bolo krasne ero..... ;o(

Autor: Tom (......) 15.10.2007 16:33:24

Já jsem spokojen. Příjemná změna.

Autor: jan (......) 15.10.2007 16:33:02

vyhozene penize...

Autor: Warman (......) 15.10.2007 16:28:08

Je to odporny. Aerolinky založený v roce 1923 a maj letadla pomalovaný jak nejsockovatější low cost. Deprimuje mě to, jak se poslední dobou snažej snížit náklady na všech frontách a letadla pak vypadaj takhle. Servis na palubě je naštěstí ještě jakž takž, ale občas mám dojem, že se maj líp cesťáci na chartrech než na pravidelnejch linkách...
O logu bych snad ani radši nemluvil, to je čistá katastrofa. Ocas je o něco lepší, ale stále je to děsivě nevýrazný a nicneříkající. Kdo bude tohle sledovat ze země, bude mít velkej problém ho rozlišit od podobně nevýraznejch letadel. A to, že se tři velká písmena asi navždy ztratila...považuju za velkou nevýhodu. Nemůžu v tomhle totiž najít nějakou dominantní záležitost, prostě něco, co už jenom svým obrysem řekne, o koho se jedná. To tady prostě není.

To doncarlos: Ono se to možná na první pohled nezdá, ale stačí se koukat chvíli na nějaký vyhlídce a poslouchat lidi okolo, jak se bavěj a hned dojdete dojmu, že kvalitní pomalování dá hodně, co se prvního dojmu týká.

Autor: doncarlos (......) 15.10.2007 16:02:13

me se to libi, je to jen o zvyk. cerveny motory jsou krasny, ten zbytek taky ujde. co se lowcostovosti tyka - no a co? vetsinu lidi stejne nezajima jak to letadlo vypada z venku.
je to az s podivem, jak je letecka komunita konzervativni :)

Autor: Petr (......) 15.10.2007 15:59:21

A s tim lowcost livery to je dost trefný přirovnání... a to eště většina lowcostů vypadá o moc líp...

Autor: Petr (......) 15.10.2007 15:57:16

Hnus... kde je modrá? Ale díky za fotku...

Autor: Tivat (......) 15.10.2007 15:48:47

jsou letadla která padnou do oka, tohle nějak ne, takové tuctové :-(

Autor: Vladimír (......) 15.10.2007 15:48:08

To je docela dost strašný.To se jim moc nepovedlo.

Autor: bob (......) 15.10.2007 15:43:39

Nedůstojný design jako u nějakého lowcostu, to je docela výstižné. Jako nějaký TUI nebo tak podobně.

Autor: Tivat (......) 15.10.2007 15:42:24

jsou letadla která padnou do oka, tohle nějak ne, takové tuctové :-(

Autor: Jam (......) 15.10.2007 15:41:37

Smutné. Jak nějaký lowcost. Kde je modrá?

Autor: Tivat (......) 15.10.2007 15:40:42

jsou letadla která padnou do oka, tohle nějak ne, takové tuctové :-(

Autor: jan v. (......) 15.10.2007 15:40:11

Hm, žádná sláva. Čekal jsem, že tam budou nějaké šedé linky, jako mají na webu.

Autor: bugr (......) 15.10.2007 15:39:33

no upřímně já nevim, když nepřemýšlím o tom, že přemalovali nejhezčí stroj....
ocas vypadá hezky, vadí mi motory...

Autor: MS743 (......) 15.10.2007 15:39:15

tak straslive to nevypada....zadna slava ale katastrofa to neni..... docela jsem nepostrehl trochu te sedive na ocasni plose... predek je tak trochu prazdny... dal bych cerveny cumacek pod pilotni okna (jako ma LOT) a co tak winglety kdyz se uz davaji na olde generation? lol


[ Copyright (c) 1999-2011 planes.cz | webmaster | provozováno na platformě coex | Foto: Copyright (c) uvedení autoři. ]

Publikováno na serveru planes.cz (http://www.planes.cz).

Zobrazeno: 17.05.2012 13:21:21