Detail fotografie

L410UVP-E15


Autor: Petr Volek
Datum pořízení: 21.09.2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3694×

Popis:

21.09.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



doktor - nepřihlášený host
03.10.2007 01:41

preco si kupujes take lacne hodinky? :):)

Petr Minarik - nepřihlášený host
30.09.2007 02:39

Na trati do Ziliny mi vyskocilo sklo z hodinek, az me kleplo do tvare. Ale jinak je to stroj vynikajich kvalit. Kokpit mel prijemnejsi nez Jak-40. Urcite si dokaze poradit v Africe, Latinske Americe i v Asii. V SSSR byl legendou. Kunovicti odvedli vynikajici praci. Jenze chybeji penize, na to skoncil i Tristar nebo VFW 614.

peca - nepřihlášený host
23.09.2007 22:39

naprosty souhlas casto kroutim hlavou nad tim co vsechno to letadlo vydrzi

Doktor - nepřihlášený host
23.09.2007 22:21

Pre p. "s" a p. Adama,
skuste si najprv precitat monografiu tohto skveleho ceskoslovenskeho vyrobku, (ale objektivne vyhradne len ceskeho vyrobku, slovensko ma zasluhu na vyrobe len v nazve byvalej republiky), zistite potom, aky je to vlastne skvost a absolutna jednotka vo svojej triede. Lietadlo, ktore je schopne bez akychkolvek uprav operovat z nezpevnenych VPD od -40 do +50C, atd. Uz dnes v byvalej vychodnej europe sa stava pomaly takou legendou, ako DC-3, (pokial vam nieco hovori "Dakota"). Orlitovi musi byt smutno, kolko si dava prace s jeho preciznymi clankami a niekto sa takto povrchne vyjadruje. Ukazujete svoju navzdelanost.

doktor - nepřihlášený host
23.09.2007 21:46

pan Petr Fox,
pokial mam ja dostupne informacie, tak minimalne jeden " Turbik" lieta vysadky v australii. Co sa tyka vyrobenych kusov, doporucujem obratit sa na Alberta Orlitu a povie ti to presne, vcetne nedokoncenych kusov. a prirovnavat 410-ku k DHC-6 je skoro, ako prirovnavat Mercedes a Daewoo : ma to sice podobne tvary, ale vykony a hlavne odolnost su neporovnatelne. ( Samozrejme v prospech L- 410 :) )

Petr Fox - nepřihlášený host
23.09.2007 20:21

Objektivní údaj o kvalitě tohoto československého letounu: bylo jich vyrobeno něco mezi 1.000 a 1.100 a dosud létají (možná kromě Austrálie) na všech kontinentech.
Největší konkurent - stejně velký stroj De Havilland of Canada DHC-6 Twin Otter: vyrobeno asi 850 ks, ačkoliv se začal vyrábět dříve...

Q - nepřihlášený host
23.09.2007 12:24

Měl jsem možnost letět s L-410 UVP-E jako cestující na trase PRG-OSR-PRG a musím říci že to bylo nádherné svezení.Pokud jsem na leteckém dni kde s tímto typem dělají vyhlídkové lety, tak této příležitosti svézt se vždy rád využiji.

Jakub Dáňa - nepřihlášený host
22.09.2007 20:12

NN...tak na 99% dobrovolne....:-D

Adam - nepřihlášený host
22.09.2007 10:32

To Jakub Dana: Nouzove? :-D

Jakub Dáňa - nepřihlášený host
22.09.2007 09:37

Náhodou je to super letadlo. Treba já jsem z něj ve 4 kilometrech vyskocil..... ;) Takze :-X

Celkem 13 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace