Detail fotografie

Antonov AN148


Autor: Petr Nesměrák
Datum pořízení: 08/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6749×

Popis:

MAKS 2007




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Libor - nepřihlášený host
03.08.2008 22:34

V barvách CUBANA bude skvostný!!

PeterV - nepřihlášený host
10.01.2008 00:18

Pro VJY:: AVRO RJ-70, RJ-85 a RJ-100 jsou vylepšené verze původního BAe-146. Původní 146 verze měla Lycoming ALF 502 motory (stejné jako na Canadair Challenger byznyz jetu), a měla 4 motory protože v té době neexistovaly motory vhodné velikosti aby to mohlo být dvou-motorové letadlo (v podstatě stejný případ jako se 4-motorovým Dash-7). RJ verze mají Honeywell LF-507 motory a různé drobnější vylepšení. Přejmenování na RJ-xx je z čistě marketingových důvodů na vytvoření dojmu že to jsou letadla nové generace (zrovna jako F-27-050 byl přejmenován na Fokker-50), a aby to lépe konkurovalo letadlům¨jako CRJ a ERJ (kde RJ znamená Regional Jet).

09.01.2008 14:09

VJY:Je tomu tak, jedná se o stejná letadla, jde o stejný problém, jako Boeing/McDonnell anebo Let/Ayres, různá jména vznikla prodejem/fůzí různých firem.

VJY - nepřihlášený host
09.01.2008 13:47

AHOJ
Mohl by mi někdo zasvěcený objasnit, jestli letadla BAe 146 a AVRO RJ100 jsou si jen podobná, nebo je to jeden projekt v různých realizacích. Jako tento Antonov. Mně se totiž laicky zdají stejná.

PavelD - nepřihlášený host
19.11.2007 12:57

Reagoval jsem na větu
"
se konečné našel někdo kdo dokázal udělat z jejich BAe-146 pořádné letadlo výměnou 4 prdi-motorků dvěma pořádnými motory

"
Pokud má ukrajinské " pořádné letadlo " s dvěma motory stejné parametry jako BAe se 4-mi, no tak je to v pořádku a není o čem diskutovat.

Pokud stejné parametry nemá, neboť nejsou potřeba, a éro není přirovnáváno k BAe 146, tak tak je to taky v pořádku a také není o čem diskutovat. :-)

Mimochodem, BAe 146 opravdu byl/je QSTOL, a tyto dva odlišné parametry míchal. Vtom je jeho unikátnost !!!

PeterV - nepřihlášený host
16.11.2007 14:50

PavleD, nejsem si jistý co tím QSTOL myslíš, ale pokud to má být "Quiet Short Take Off and Landing" tak mícháš dvě ne nezbytně související věci dohromady, t.j úroveň hluku a vzletovou/přistávající výkonnost.
Vzhledem k několika-generačnímu rozdílu v technologii motorů není naprosto garantované že dva motory nejnovější generace budou nezbytně hlučnější než čtyři motory staré generace.
Ohledně vzletové a přistávací výkonnosti, je pravda že 4 motory jsou lepší než 2 (když při startu vysadí jeden motor na 2-motorovém letadle je to ztráta 50% výkonu, zatímco u 4-motorového letadla je to ztráta pouze 25% výkonu), ale to je rovněž ovlivněné jak celkovým nainstalovaným výkonem těch 2 nových motorů tak i aerodynamickým návrhem letadla (který se nedá posoudit rychlým pohledem na fotku).

MildaIV - nepřihlášený host
16.11.2007 12:19

PavelD: A na co by jim to QSTOL asi bylo ? Na letišti někde na sibiři se ten kravál ztratí ... Veverkám a medvědům to tak nevadí, jak těm sardinkám v Londýně. Nebo si aspoň nestěžujou :)

PavelD - nepřihlášený host
16.11.2007 10:57

No, pokud bude pořádné " ukrajinské BAe-146 " mít i parametry QSTOL,
bude to pořádný průlom v zemích na území bývalého SSSR. :-)

PeterV - nepřihlášený host
16.11.2007 01:33

No to budou mít Britové radost že konečné, po tolika letech, se konečné našel někdo kdo dokázal udělat z jejich BAe-146 pořádné letadlo výměnou 4 prdi-motorků dvěma pořádnými motory, jak se sluší a patří.

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace