Nový krizový management společnosti Moscow Airlines se snaží vyrovnat s neudržitelnou finanční situací dopravce, aby byly uspokojeny alespoň některé pohledávky věřitelů a zaměstnanců.
Ruská společnost od září prakticky neplatila za žádné služby, pojištění či leasingové splátky. Další prioritou je odlétat alespoň nasmlouvané lety v současném období novoročních svátků a ruských pravoslavných Vánoc. Od 18.01.2011 je již uzavřen prodej na řadě prodělečných linek, poslední let na trati Moskva - Brno (zavedené
22.07.2007, tehdy pod původním názvem společnosti Atlant-Soyuz) je 16.01.2011. Nové vedení požádalo cestující a obchodní partnery o shovívavost k nezbytným krokům před očekávaným včleněním části podnikání pod UTair a potvrdilo, že má finanční prostředky pro zaplacení nynějších prázdninových pravidelných i charterových letů. Na veřejnost se zároveň dostaly informace o velké nerovnováze v počtu zaměstnanců, na 38 letových posádek připadalo přes 800 zaměstnanců vedení, administrativy a obsluhy letadel.