Komentáře



zdenek - nepřihlášený host
29.10.2011 21:45
rozumná řeč

samozřejmě si vážím názorů které nejsou útočné a vulgární. Rád odpovím.
Nemyslím si, že všichni měli stát a tiše čekat na svůj úděl. Samozřejmě ne. Je ale pravda, že útěk p. Slováka neměl s bojem za svobodu co dělat. Pokud vím, byl iniciován bývalým letcem RAF a šlo o úlet do Anglie. Kvůli počasí se přistálo ve Frankfurtu. Mě by nevadil únos stroje bez cestujících. Fajn, každý strůjcem svého osudu, ale zde cestující posloužili jako živý štít. Ale nepochybuji, jak by dopadlo setkání s Migem. A úplně mě dorazila věta autora článku "byl přeci kapitánem". Jak by asi dopadnul stejný pilot v USA? Ne, to opravdu nepochopím. Pokud chtěl autor o p.Slovákovi napsat, tak měl článek koncipovat trochu jinak. Ne jako úžasnou chválu, ale čistě životopisně. A pokud byl dotyčný opravdu členem KSČ, neměl to zamlčet, ale vyjádřit se. Členem KSČ se v 50-tých letech opravdu nestal někdo jen tak. Ale podotýkám, k tomu nemám nic než jeden příspěvek níže. Bez důkazů si netroufnu nikoho soudit. Pouze se vyjadřuji k článku.
Jednoznačně jde o velice špatně připravený článek.
Dále musím podotknout, že nevím čím p. Slovák pomohl naší zemi za socialismu, pokud ano, zde je znovu hrubá chyba pana Sajfra.
A nakonec, jde o letecký web, ale nelze přehlížet nesrovnalosti zacházející za tuto oblast.
Přeji všem pěkný den.

zdenek - nepřihlášený host
29.10.2011 21:23
pro pamětníka

scháníte lidi na abiturientský sraz pracovníků NVÚ po 60-ti letech? to vám bohužel nepomůžu, ale poptejte se na ministerstvu vnitra. možná vám vyjdou vstříc a najdete bývalé kolegy. pěkný den.

Zdenek - nepřihlášený host
29.10.2011 05:37
Richard

...lepe bych to nevyjadril! Zdravim a zvedam na Tvoji pocest sklenku portskeho vina a pripijim na Tvoje zdravi....

Zdenek - nepřihlášený host
29.10.2011 05:27
zdenek

...ja Tvuj nazor plne respektuji i kdyz s nim nesouhlasim. Nebudu mluvit o pripadu pana Slovaka, protoze okolnosti neznam, v kazdem pripade ten clovek dokazal v exilu hodne, a urcite si za to zaslouzi respekt a uctu. Ale proc nemluvit o tisicich jinych pripadu kdy lide odchazeli do zahranici s podporou rodin a pratel. Nebo mluvit o lidech kteri z ciziny podporovali Chartu 77 a ostatni, o lidech kteri pasovali zakazanou literaturu a jinak ze zaslouzili o "rozklad" temna. Podle toho co rikas, kazdej mnel sklonit hlavu, smirit se s osudem? To je dost pofiderni nazor, to je jako kdyby lidi co byli za odpor k rezimu ve vezeni dneska vycitali celemu narodu: "Kde jste tenkrat zbabelci byli a proc jste mlceli...?"

Zdenek - nepřihlášený host
29.10.2011 05:03
Emigrace

Kamile, na Tvoji otazku je dost tezke odpovedet, protoze kazdej mnel jine podminky k uteku, a kazdej mnel asi jinou motivaci. V kazdem pripade to nebylo lehke rozhodnuti,
clovek zacinal znova, ale moc moznosti nebylo.

1. Clovek mohl vstoupit do strany a vyuzit vsech vyhod ktere to prinaselo.
2. Clovek se mohl verejne postavit na odpor a jit do vezeni.
3. Utect a zacit znovu.
4. Zustat a zit se lzi zivotem "dvou tvari" kdy se jinak mluvilo na verejnosti a jinak doma.

Jinak samozrejmne souhlasim s panem Sajf s tim ze bylo i dost slusnych komunistu kteri
potrebovali clenstvi v KSC k vykonavani sve prace.
"Lidove milice" byla ozbrojena slozka KSC s extra proverenym kadrem kterou KSC mimo jine pouzivala proti demonstrantum. Stejne jako nacisti (NSAPD) mneli svoje SS (Schutzstaffel) ktera byla po valce prohlasena za zlocineckou organizaci. Totoznost clenu milice zase tak duverna informace neni, je porad jeste dost pamnetniku, spolupracovniku atd....

pamětník - nepřihlášený host
28.10.2011 22:32
soudruhu zdenku,

nebyl váš otec v padesátých letech bachařem ve věznici v Uherském Hradišti? Ta podoba.....

Richard - nepřihlášený host
28.10.2011 22:31
zajímavé

tady to skoro vypadá, jako by za ten bordel mohli ti, co utekli, a ne ti, co tady z tý krásný země udělali klec...
takže za sebe říkám: to, že jeden můj příbuznej, kterýho mám jako člvoěka moc rád, zahnul a já ho nesměl asi 25 let vidět, nekladu za vinu jemu, protože zahnul, ale těm, kdo trestali lidi za to, že žijí tam kde chtějí, a protože na ně nemaj, berou si jako rukojmí jejich příbuzný. A jemu ten život za ohradou, na svobodě, přeju, a jsem rád, že ho moh žít.

zdenek - nepřihlášený host
28.10.2011 10:46
pane Marek

no, pokud člověk nemá argumenty, tak se sníží až na vaši úroveň. Vy bohužel dle vašeho příspěvku nemáte na nic, ani napsat něco rozumného. Pokud jste něco dokázal, pochybuji že to má význam. A jméno Miro Slovák se objevilo na veřejně přístupném vebu a brát si ho "do pusy" může každý. Nebo snad chcete bránit svobodě projevu?
Upozorňuji, že pro mě jeho jméno je již jen synonymum pro hazardéra a egoistu. Jo a co se týče toho slova dokázal, tak opravdu nevím co. Ale to je již vina různých pochlebovačů a ti jsou mezi námi od počátku věků. Sám pan pilot možná ani nechtěl být slavný. On Dwight D. Eisenhower podal ruku ledaskomu a nelze podle toho hodnotit zásluhy člověka, tak možná to vás mate.
V každém člověku je něco hezkého a věřím, že i ve vás a dalších lidech kteří na sebemenší kritiku odpovídají trochu no ...
Mějte se hezky a snažte se být trochu více tolerantní vůči jiným.
Konstruktivní kritika je samozřejmě vítána.

Marek - nepřihlášený host
28.10.2011 00:22
...

Díky za skvělý článek. Miro SLovak je třída!

to zdenek: jste ubožák a raději byste měl mlčet. Jméno Miro SLovak si neberte do huby a už vůbec jej nehodnoťte. Nejspíš jste se ve svém životě nezmohl na nic jiného, než škodit lidem a teď se tu opovažujete hodnotit někoho, kdo má narozdíl od vás charakter. To je pro vás neznámý pojem. Raději mčte a ušetřete nás vašeho myšlenkového průjmu.

mirek - nepřihlášený host
27.10.2011 16:34
jak jsem potkal legendu

dobry den.
dekuji za pekny clanek o "MIROVI" s chuti jsem si ho precetl dvakrat

mirek brezina (1932)

Celkem 65 záznamů