Italské značky Ferrari, Maserati či Lamborghini jsou pozitivně asociované s elegancí, rychlostí, techničností, výlučností, tradicí a luxusem.
Přesně to je typ asociací, které nyní přivedly výrobce Leonardo Helicopters k rozhodnutí své VIP vrtulníky spojit s historickým brandem Agusta. Leonardo to oznámil u příležitosti výstavy EXPO 2020 v Dubaji.
Leonardo se dost možná inspiroval u Airbusu, který nic neříkající označení vrtulníků Eurocopter zaměnil za Airbus Corporate Helicopters, které umožňuje lépe rozpoznat příslušnost vrtulníků ke skupině Airbus.
Agusta má takřka stoletou historii, firma byla založena v roce 1923. Značka Agusta se přestala používat po spojení s Westland Helicopters v roce 2000, kdy spojením obou výrobců vznikla AgustaWestland S.p.A.. Odtud vzešla přechodná značka AgustaWestland a označení vrtulníků AW.
V roce 2017 změnila Finmeccanica značku AgustaWestland na Leonardo. Za změnou stála myšlenka asociovat firmu s Leonardem da Vinci. Problém je, že toto spojení odhalil nanejvýš pozorný čtenář wikipedie (který zjevně není typickým zákazníkem VIP vrtulníků). Pro modely zachoval Leonardo nadále označení AW. (Foto: Leonardo, planes.cz)
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém