Společnost AirHelp se specializuje na vymáhání kompenzací a ochranu zájmu leteckých cestujících. Již 6 let zpracovává relevantní statistiky týkající se výkonu 72 sledovaných leteckých společností, z nichž pak sestavuje a publikuje rating společností. Ten je založen na i) dochvilnosti letů, ii) kvalitě služeb (na základě zpětných vazeb cestujících a průzkumů spokojenosti) a iii) vyřizování kompenzací za zpoždění či zdržení letů. Pokud jde o ČSA, ty přes svou 95letou historií nemají výsledky ratingu nikterak růžové. ČSA jsou až na 56. místě s výsledkem 7,4 za dochvilnost, 6 za kvalitu a 7,1 za kompenzace (stupnice do 10). Z uplného ratingu za 1. kvartál 2018 uvádíme „10 nej“ společností: Nejlepších 10:
Nejhorších 10:
připravil: Michalc
Otázka je, co znamená "relevantní statistiky". Mám osobní zkušenost se třemi společnostmi z "nejhorších 10" a nemohu ani k jedné z nich mít jedinou připomínku z hlediska servisu, spíše naopak. Jet Airways jako jedna z mála společností nabízí teplé občerstvení i na letech, které trvají 1h20min (navíc vždy výběr z non-veg a veg). A Air Mauritius na českém trhu vyřizuje kompenzace za zpoždění obratem, tedy výrazně rychleji, než je obecný průměr.
Celkem 2 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Zajimalo by me, jake statistiky pouzivaji k hodnoceni a co vyneslo spolecnosti jako Korean Air mezi nejhorsich 10 spolecnosti. Letam hodne a casto jak v business tak v economy a rozhodne nesouhlasim s tim, ze by Easyjet, Korean, ci Air Mauritius byly ty nejhorsi spolecnosti z duvodu dochvilnosti, kvalitou sluzeb ci servisem.